Cтатус замовлення

Cтатус замовлення

Введіть номер свого замовлення та дізнайтесь статус

№ 456 678 975 976
Візитівки
Етап 1:
Замовлення прийнято

Орієнтована дата видачі

22/05
ЗАМОВИТИ ОНЛАЙН
ЗАМОВИТИ ОНЛАЙН

Cтатус замовлення

parallaxEl

WINE ART або винна етикетка, яку точно запам'ятають

23
Липня

WINE ART або винна етикетка, яку точно запам'ятають
parallaxEl

Біодинамічне вино Šuran Wines володіє має вкрай лаконічне  упаковування. Етикета є малюнком у вигляді шарів ґрунту. Насправді дрібним шрифтом написані найважливіші характеристики біодинамічного господарства (збагачення ґрунту натуральними препаратами, які значно підвищують мікробіологічну активність ґрунту). Інформація написана на 3-х мовах: італійською, англійською та німецькою. Крім цього на етикетці розміщений текст від італійського вченого, дослідника й активіста Карло Петрина, який заснував рух Slow Food International, в якому він критично висловлюється на адресу масового виробництва продуктів харчування і закликає до екологічної обізнаності та поверненню до фермерських традицій.

Якщо подивитися на саме упаковування мимоволі виникає питання - як прочитати настільки дрібний текст. Для цього необхідно використовувати збільшувальне скло, яке можна знайти на кришці тубуса, в яке упаковано вино.

Немає жодної іншої думки, окрім вашого власного, саме такий принцип для етикетки канадського бренду Subbectif Wine використовували його розробники.

Винний світ завжди говорив нам, що думати про вино, задовго до того, як ми змогли спробувати його і скласти власну уявлення про вино. Рейтинги, відгуки, ціна і сорт впливають на те, наскільки добре ми повинні думати про певні вина. Як же позбутися від цього впливу?

В основі ідеї перфорація - як тільки пляшка спорожніє, на етикетці показується інформація про вино. Відмінна розвага для покупців, коли за вмістом ховається якась додаткова інформація. Робота зроблена агентством Lg2.

Робота завоювала бронзового лева на Cannes Lions International Festival of Creativity, а також відзначена нагородою Epica Awards.

Звична інформація про регіон, де було створено вино запам'ятовується не дуже добре - вже занадто часто вона подається звичному і буденному форматі. Тому винороб Йоханнес Грубер з австрійського міста Міттельберг хотів розробити дизайн, який би розповів про його місто. І тим самим, це стало б візитною карткою його вин. На етикетках різних сортів вин розміщені зображення старої церкви на площі Грюнер Вельтлінер,  мальовничий готель на вулиці Герміштер Зац та інші пам'ятки.

Локальна пам'ятка послужила ідеєю і для етикетки вина 'Il vicolo' Marche IGT Rosato. У містечку Рипатрансоне, є найвужча вулиця Італії, шириною 43 сантиметри, що й зображено на пляшці.

Що нового можна розповісти про такий відомий регіон як La Rioja? Творці вина Capiscar вирішили познайомити покупців зі своїм регіоном набагато ближче, в цьому проєкт, вам потрібно буде відшукати ріожанізми - слова, які притаманні тільки тому регіону і зіставити їх зі звичайними словами. Працює наступним чином: підіймаєте слово і бачите цифру, знаходите аналог з такою ж цифрою.

Ідея взаємодії зі споживачем з елементами розваг прийшла і до студентів-енологів з університету Ла-Ріоха, які зробити кастомізовані винні подарунки своїм родичам. Ідея прийшла з тегів вітань, які зазвичай видно на подарункових  упакуваннях. На пляшці вина розташований стікерпак з сіткою слів, з яких можливо скласти вітальні фрази. Додатково розроблені порожні стікери, на яких можна було написати, наприклад, ім'я. Сам проєкт не комерціоналізований і являє собою лімітований обсяг вин. Проєкт має назву Seré Breve, що перекладається як «Я буду не багатослівним».

Прекрасну ідею для ентертеймента споживачів запропонували Label & Litho Printing для того, щоб показати нову технологію друку. Компанія розробила етикетки для пляшки вина, якими можливо грати. Оригінальний варіант подарунка для багатьох свят.

Ну і «як вишенька на торті» приклад українського крафтового винороба а-о.wine - коли сумна стала частиною етикетки, яку точно запам'ятають. «Спонтанна ферментація. Сірки немає. Будь-яких інших добавок немає. Тільки виноградний сік. Коли розливали не фільтрувати. З 1,5 т винограду вийшло 1000 пляшок. Ну як так вийшло ... 700 вибухнули. Залишилося 300. Це одна з них. Пляшки ми, до речі, змінили та тиск вже норм. Навіщо вам наші проблеми.

Вау! Тепер файли з замовленнями тут

Користуйтеся особистим кабінетом 24 Print і тримайте свої замовлення та макети в одному місці