Cтатус замовлення

Cтатус замовлення

Введіть номер свого замовлення та дізнайтесь статус

№ 456 678 975 976
Візитівки
Етап 1:
Замовлення прийнято

Орієнтована дата видачі

22/05
ЗАМОВИТИ ОНЛАЙН
ЗАМОВИТИ ОНЛАЙН

Cтатус замовлення

послуги

Фірмовий стиль

Дизайн фірмового стилю - важливий рекламний і маркетинговий інструмент. Він включає ефективні дизайнерські прийоми, елементи графіки, спрямовані на позиціонування компанії. Це один з найважливіших показників іміджу компанії.

Фахівці 24Print знають, як грамотно створити фірмовий стиль компанії, щоб зацікавити клієнтів і збільшити впізнаваність. У друкарні продумано все, від розробки макета, до доставки готової продукції.

Навіщо потрібен фірмовий стиль і що він включає?

Дизайн фірмового стилю - це головний символ бренду, на який завжди звертають увагу. Він буде міцно асоціюватися з фірмою, а значить, до його створення потрібно підходити дуже відповідально. Необхідно обрати відповідну графіку, підібрати кольори і формат логотипу. Всі ці завдання можна виконати своїми силами, але надійніше фірмовий стиль замовити у професіоналів. Досвідчені дизайнери розроблять його відповідно до потреб клієнта та цільової аудиторії.

Розробка фірмового стилю компанії в першу чергу спрямована на логотип, який представляє собою унікальне зображення з назвою, текстом, графічними та іншими елементами. Також крім назви, використовується спеціальний знак - це символ фірми. Крім логотипу, фірмовий стиль складається зі слогана, шрифту, кольору, які і формують загальне сприйняття. У комбінації вони висловлюють ідею, філософію, місію компанії. Фірмовий стиль відображається на таких елементах:

• документація компанії (бланк фірмовий, візитки, конверт, папка);

• продукція для реклами (буклет, каталог, банер, листівка, плакат);

• сувеніри та упаковка (ручка, щоденник, наклейки, календар, конверт, пакет);

• виставкові елементи (бейдж, стенд, табличка);

• сайт в корпоративному стилі.

Фірмовий стиль сайту заслуговує на окрему увагу. Всі елементи повинні бути в єдиному стилі, в однаковій кольоровій палітрі. Надзвичайно важлива для вашої компанії впізнаваність, тому потрібно замовити фірмовий стиль також для уніформи співробітників, транспортних засобів.

Чітко визначений фірмовий стиль компанії в поєднанні з візуальними елементами дизайну, які його передають, грають важливу роль, допомагаючи виділити ваш бренд на ринку. Це допомагає підвищити ефективність робочого процесу за рахунок розробки та впровадження рекомендацій по обраним графічним елементам дизайну. Якщо врахувати всі нюанси і вимоги до дизайну, можна створити власний, унікальний дизайн фірмового стилю.

Етапи розробки фірмового стилю

Фірмовий стиль повинен відображати цінності і пріоритети компанії, формувати сприятливий імідж, довіру партнерів. Розробка фірмового стилю включає такі етапи:

• Збір і підготовка необхідної інформації. Спочатку потрібно зібрати максимум інформації щодо поточного стану, перспектив розвитку, а також вивчити недоліки і переваги продукції / послуг. Важливо обговорити мету діяльності та положення компанії, зосередитися на індивідуальній візуалізації бренду.

• Конкурентний аналіз. Він передбачає вивчення різних підходів і ефективності їх реалізації. Це допоможе не повторювати чужих помилок. До того ж фірмовий стиль повинен бути унікальним, не схожим на інші і добре запам'ятовуватися. Важливо розуміти, які обирати ніші для позиціонування, які комунікативні стратегії і колірні палітри вже були зайняті.

• Визначення стратегії. Це і є початок роботи над створенням фірмового стилю. Спочатку визначаються основні ідеї, які будуть в іміджі найголовнішими. Важливо розібратися в поведінці споживача, конкурентів, а також партнерів. Це допоможе визначити взаємозв'язок між такими елементами, як образ, фірмовий стиль і асоціації.

• Створення ідеї і візуальне рішення. Формується смисловий образ, він буде основою фірмового стилю. Важливими складовими образу будуть графічні зображення, правильно вибрані кольори. Варто звернути увагу на політику продаж, географію цільової аудиторії. Наприклад, логотип компанії, яка займається продажем дитячого одягу в Україні, буде суттєво відрізнятися від логотипу компанії, яка випускає алкогольні напої в Росії.

• Розробка і створення логотипу. Це ключовий інструмент реклами та фірмового стилю. Образ повинен бути стильним, лаконічним і актуальним.

• Підготовка інших елементів, які повинні бути з фірмовим стилем. До них відносяться елементи реклами, сувенірної, виставкової продукції.

• Підготовка брендбуку. Це «книга бренду», яка повинна включати правила нанесення логотипу, опис використання фірмового стилю.

• Захист патентна. Це необхідний захід, який робить новий фірмовий стиль абсолютно унікальним.

Розробка фірмового стилю, ціна узгоджується на кожному етапі і тільки після цього приймається рішення обрати той чи інший варіант.

Вимоги для створення грамотного фірмового стилю

Фірмовий стиль повинен бути не просто красивим і унікальним, а й ефективно працювати з цільовою аудиторією, відповідати певним вимогам, які допоможуть взаємодіяти з покупцем товарів, послуг. Фірмовий стиль, дизайн повинен відповідати таким вимогам:

• Запам'ятовуватися - він повинен весь час взаємодіяти з аудиторією, навіть якщо немає ніякого назви бренду або компанії в полі зору.

• Мати відзнаки, що допоможуть явно виділитися серед конкурентів і точно звернути на себе увагу.

• Бути органічним - повний образ повинен бути абсолютно цілісним.

• Бути гнучким і масштабуватися - створений стиль повинен легко розвиватися, зростати разом з брендом.

Контраст кольорів і інтервали тексту повинні гармоніювати, щоб полегшити сприйняття цільовою аудиторією важливої ​​інформації. Фірмові кольори здатні передати суть вашого бренду. Подумайте про те, що ви хочете сказати про свій бренд, а потім оберіть кольори, які створять правильний образ. Кольорові рішення будуть враховувати емоції, сенс і дизайн логотипу. Дизайн в ідеалі є оригінальним і гармонійним. Коли буде створено бажаний фірмовий стиль, ви зможете використовувати його всюди. Всі ці вимоги виконати самим досить складно, тому багато хто звертається за допомогою до фахівців.

Скільки коштує розробка фірмового стилю?

Вартість розробки фірмового стилю буде залежати від складності макета, а також етапів розробки та погоджень з клієнтом. Для створення успішного і позитивного образу в очах своїх замовників, необхідно звертатися до професіоналів.

24Print допоможе розробити оригінальний дизайн і унікальне стилістичне рішення, яке обов'язково підкреслить статус компанії і підвищить впізнаваність бренду. Прийом і виконання замовлень на фірмовий стиль відбувається без вихідних і в будь-який зручний для клієнта час. Крім того, співробітники друкарні виконають дизайн продукції та друк на замовлення з урахуванням побажань клієнта. Фірмовий стиль, ціна якого буде доступною, стане обличчям вашої компанії. А який він буде, сміливий і яскравий або традиційний і вишуканий, вирішувати тільки вам.

Вау! Тепер файли з замовленнями тут

Користуйтеся особистим кабінетом 24 Print і тримайте свої замовлення та макети в одному місці