Дизайн етикетки
Етикетка - візитна картка товару, яка представляє всі переваги продукції і несе необхідну інформацію (виробник, склад, термін придатності). Саме дизайн етикетки кидається в очі покупцеві в магазині і спонукає здійснити покупку.
Грамотно створена етикетка повинна враховувати результати маркетингових досліджень, тактичних рішень і практичних розробок дизайну, які стануть невід'ємною частиною просування продукції на ринку. Наші фахівці розроблять якісний дизайн етикетки за доступною ціною.
Навіщо потрібна етикетка товару?
Етикетка формує уявлення про товар, тобто фактично «переводить» його якості на мову потреб і запитів споживача. Перш за все, потрібно визначитися з такими питаннями:
• цільова аудиторія для продукту, що випускається;
• форма етикетки, дизайн і розмір;
• наповнення текстом, графікою;
• особливості оформлення;
• образ товару, який потрібно створити;
• метод друку готових виробів;
• матеріали, які будуть використовуватися для виготовлення.
На етикетці вказуються такі дані про товар: назва, точна дата виготовлення, знаки якості, склад, термін придатності, серійний номер, штрих-код, а також вага, виробник продукції, її ціна.
Етапи розробки товарної етикетки
Грамотна розробка макету етикетки вимагає певних знань і всебічного аналізу. При створенні дизайну необхідно враховувати чинники, що визначають реакцію споживача.
Розробка дизайну етикетки включає кілька етапів:
• Підготовчий, на якому визначається розмір, вид матеріалу, форма етикетки. Для цих відомостей потрібно провести маркетингове дослідження ринку, вивчити запити цільової аудиторії.
• Розробка безпосередньо дизайну макета, який повинен враховувати корпоративний стиль компанії, логотип, а також певний шрифт, текстове та графічне наповнення;
• Візуалізація різних варіантів, які вивчає замовник, після цього отриманий макет детально обговорюється і, якщо потрібно, вносяться певні правки.
• Стверджується фінальний варіант дизайну етикетки і він відправляється в друк.
Остаточна ціна розробки етикетки буде залежати від складності макету і об’єму робіт. Кошти, витрачені на розробку і друк етикетки, будуть мінімальними, а обсяги продажів певних товарів - максимальним.
У дизайні етикетки можуть використовуватися різні стилі. При мінімалізмі виділяється суть, використовується простий шрифт і малюнок. Класичний стиль - строгий і елегантний. У його дизайні використовуються насичені відтінки, колаборація квітів. Вінтажний стиль поєднав в собі сучасність і класику, він відрізняється наявність ілюстрацій, різних візерунків, рукописних шрифтів. Екостиль виділяється м'якими матовими відтінками, можна підкреслити природне походження продукту.
Правила та рекомендації для створення товарної етикетки
Розробка етикетки і її дизайну - цікавий творчий процес, тому складно вибрати чіткий набір правил для нього. Завдяки багаторічному досвіду надання поліграфічних послуг і практиці ми вирішили виділити рекомендації, які допоможуть зробити особливий дизайн:
• Текст повинен бути простим, зрозумілим і читабельним, він привертає увагу перші п'ять секунд. Якщо текст не буде правильно сприйнятий, то може відштовхнути потенційного покупця. Текст зазвичай містить назву продукту і опис його властивостей.
• Кольорові рішення повинні враховувати колір самої упаковки, дизайн логотипу. Дизайн повинен виділятися на тлі конкурентів і бути гармонійною.
• Шрифт роблять знайомим і поширеним. Рекомендується обирати не більше трьох різних видів.
• Матеріал обирається на самому початку. Потрібно визначитися з видом паперу, текстурою і фактурою поверхні. Матова поверхня забезпечить кращу чіткість графічних елементів.
• Зображення повинні бути у високій якості, можна додати графічні елементи.
• Якщо під однією торговою маркою випускаються різні види продукції, потрібно зберегти один і той же стиль дизайну, змінивши лише назву виробів.
Вибравши нестандартну форму, можна привернути увагу до дизайну етикетки. Вона буде добре виглядати на світлому фоні.
• Якщо використовувати дві різні етикетки і розмістити їх в різних частинах упаковки, це допоможе відокремити загальну інформацію, яка розміщується безпосередньо на продукті, а також саму назву торгової марки.
• Етикетка, дизайн якої розробляється фахівцями, повинна обов'язково містити контакти виробника, щоб всі бажаючі могли без проблем знайти дані про компанію. Це не тільки підвищує престиж, а й сприяє реальному зростанню довіри до бренду.
Також можна додатково додати історію бренду, різну цікаву інформацію. Потрібно постаратися через дизайн етикетки передати найважливішу інформацію і зв'язок споживача з компанією на емоційному рівні.
Чому нас обирають?
Наш досвідчений дизайнер етикеток контролює кожен процес і індивідуально підбирає форму, колір, матеріал, наповнення. Ви можете бути впевнені, що продукція буде відповідати високим стандартам якості і отримаєте ви її в узгоджені терміни. До інших переваг співпраці з 24 Print відносяться:
• нове обладнання, яке обслуговується в офіційних постачальників;
• великий вибір послуг;
• оперативна доставка готової продукції;
• використання сертифікованої сировини;
• на дизайн етикетки ціна нижче конкурентів;
• контроль якості;
• упаковка зручними партіями.
Етикетка, дизайн якої ми пропонуємо буде оригінальною і відповідатиме стилю компанії. Для кожного клієнта наші фахівці знайдуть індивідуальні рішення.
Замовити дизайн етикетки можна відразу на сайті або звернутися до консультантів по телефону. Готові товари ви можете забрати самостійно або замовити доставку додому. Вивчити відгуки, подивитися приклади готових робіт і розрахувати вартість замовлення зручно завдяки сучасному інтерфейсу сайту.