Введіть номер свого замовлення та дізнайтесь статус
Орієнтована дата видачі
Різновид поліграфічних товарів має вигляд великого листа паперу (або іншого матеріалу), на якому розміщується інформація. Вироби бувають односторонніми, двосторонніми, відрізняються за розміром і формою. Додатково плакат кріплять на стіну, щит, білборд, іншу поверхню, або поширюють у вигляді окремих екземплярів.
(Максимальна ширина задрукування - 1500 мм, довжина - до 5м)
Важливий елемент візуальної культури широко використовуються в різних сферах діяльності, від політики та бізнесу до мистецтва та культури. Рекламні зразки залучають увагу споживачів до продукту або послуги, стимулюють покупки, використання товару. Інформаційні варіанти призначені для передачі конкретної інформації (правила проведення заходів, розклад спортивних змагань, прем’єри вистав, фільмів). Друк плакатів замовляють і політичні сили для пропаганди ідей, переконань. Екологічні різновиди спрямовані на проблемах екології. Соціальні проєкти виконують просвітницьку місію, спрямовані на підтримку та мотивацію людей.
Розробляючи зразки, дизайнери враховують призначення виробів, підбирають відповідні кольорові рішення, гасла, цитати, фотографії. Комбінація таких складових – запорука результативної презентації повідомлення замовника.
Засоби візуальної комунікації характеризуються певними особливостями. Щоб досягнути ефекту від поліграфічної продукції, звертають увагу на:
Графічний дизайн. На макеті розміщують логотипи компаній, ілюстрації, що відповідають тематиці. Дизайнери ґрунтовно підходять до вибору шрифтів, їх розміщення на площині. Типографіка допомагає підкреслити важливість і основну ідею посилання.
Формат друку. Популярний і універсальний розмір – A1. Характеризується достатньо великою площею. A2 підходить для невеликих рекламних оголошень або акцій. A3 – компактний формат, який рекомендують для невеликого плаката або інформаційного листа. B2 привертає більше уваги. B1 гарантує високий рівень візуалізації. Вибір залежить від місця розміщення, призначення.
Яскраві кольори. Насичені відтінки приваблюють погляд і виділяють лист серед інших рекламних матеріалів.
Текстове наповнення. Не використовують складні терміни. Речення будують без надлишкових синтаксичних модулів. Повідомлення має бути лаконічним, легко сприйматися.
Структура друкованого видання. Інформація подається логічно та зрозуміло.
Не варто забувати й про якісний папір, який дає змогу отримати чітке зображення. Після друкарська обробка (ламінування, покриття ультрафіолетовим лаком) подовжує термін експлуатації, додає професійного зовнішнього вигляду.
Друкарні застосовують різні технології при створенні продукції. Вирізняють такі варіації:
Цифровий друк – найшвидший і найбільш доступний спосіб. Струменевий рекомендують для невеликих тиражів. Дає змогу працювати з фотопапером, плівкою, що клеїться. Лазерний має певні обмеження щодо формату.
Офсетний спосіб використовується для виготовлення великих тиражів і виробів високої якості. Якщо обрали такий друк плакатів, ціна буде вищою, однак споживач отримає кращі кольори та деталізацію.
Для товарів, що вражають розміром і насиченістю, використовують широкоформатний друк.
Шовкографія – метод базується на використанні шовкової сітки для нанесення фарби. Варіант дорогий, підійде для невеликих обсягів.
Вибір методики повинен бути обґрунтованим. Залежить від таких аспектів:
бюджет;
тираж;
розмір;
складність дизайну.
При замовленні виробів додатково визначають орієнтацію: горизонтальна, вертикальна.
«24print» – сучасна майстерня, яка пропонує клієнтам цілодобовий доступ до послуг. Гарантує дотримання встановлених термінів. Робота дизайнерів спрямована на створення макета відповідно до вимог маркетингу. Співробітники друкарні враховують індивідуальні побажання, доповнюють надані проєкти або ж створюють «з нуля» унікальні.
Сучасне обладнання, якісні матеріали – готовий продукт вразить неперевершеним виглядом. Для розміщення замовлення натискаємо на сайті кнопку «Замовити онлайн», телефонуємо за вказаними контактними номерами.
Тираж | 3001+ | 1501-3000 | 1001-1500 | 501-999 | 101-500 | 50-100 | 20-49 | 10-19 | 2-9 | 1 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Постер А3 на папері 160 г/м2 | 16,91 | 18,68 | 19,05 | 25,26 | 32,02 | 37,88 | 39,25 | 51,98 | 62,65 | 67,64 |
Тираж | 10+ | 2-9 | 1 |
---|---|---|---|
Постер А0 на матовому фотопапері 180г/м2 | 513,99 | 545,10 | 631,83 |
Постер А1 на матовому фотопапері 180г/м2 | 275,58 | 319,25 | 363,18 |
Постер А2 на матовому фотопапері 180г/м2 | 146,86 | 192,12 | 249,35 |
Тираж | 10+ | 2-9 | 1 |
---|---|---|---|
Постер А0 на глянсовому фотопапері 190г/м2 | 605,83 | 636,94 | 706,20 |
Постер А1 на глянсовому фотопапері 190г/м2 | 321,50 | 356,31 | 416,45 |
Постер А2 на глянсовому фотопапері 190г/м2 | 169,82 | 218,75 | 271,37 |
Тираж | 10+ | 2-9 | 1 |
---|---|---|---|
Постер А0 на сатиновому фотопапері 280г/м2 | 609,66 | 640,77 | 710,26 |
Постер А1 на сатиновому фотопапері 280г/м2 | 323,41 | 358,34 | 418,67 |
Постер А2 на сатиновому фотопапері 280г/м2 | 170,78 | 219,86 | 272,54 |
Вартість вказана в гривнях за 1шт.
Шановні клієнти, у зв’язку зі зміною закупівельних цін на витратні матеріали, орієнтовна вартість продукції на сайті може відрізнятися, від поточної. Перепрошуємо за незручності, робимо все можливе, щоб вчасно оновлювати інформацію на сайті.
Посилання скопійовано
Ви можете знайти нас і зв’язатись зручним для вас способом
Пн-Пт 09:00–21:00
Сб-Нд 10:00–19:00