Cтатус замовлення

Cтатус замовлення

Введіть номер свого замовлення та дізнайтесь статус

№ 456 678 975 976
Візитівки
Етап 1:
Замовлення прийнято

Орієнтована дата видачі

22/05
ЗАМОВИТИ ОНЛАЙН
ЗАМОВИТИ ОНЛАЙН

Cтатус замовлення

послуги
Брошури

Брошури є поліграфічною продукцією обсягом від чотирьох сторінок. Найчастіше вони використовуються в рекламних або освітніх цілях. Компактний формат і стильний дизайн брошур робить їх зручними для поширення серед цільової аудиторії. Це відмінний спосіб представити у вигідному світлі позитивні сторони співпраці з компанією.

Зручно і легко замовити дизайн брошури в компанії 24print. Ми пропонуємо доступні ціни та реалізуємо оригінальні ідеї завдяки професійному обладнанню та досвідченим співробітникам.

Популярність брошури і її поява

Брошура в перекладі від французького «brochurе» означає «зшивати». Це може бути періодичне або неперіодичне друковане видання обсягом від 4 до 48 сторінок, які з'єднуються між собою ниткою або скріпками.

Історія брошури починається з часів Реформації у Франції в 16 столітті. Це були часи швидкого розвитку поліграфії, завдяки чому з'явилася можливість масових накладів за низькими цінами і складною політичною ситуацією у Франції, коли необхідне було поширення друкованих засобів агітації і пропаганди. Саме такими інструментами стали друковані брошури. Великий об’єм і низька ціна - ось що сприяло широкому поширенню і використанню друкованої продукції серед широких мас населення. За допомогою цього видання людям легко і доступно пояснювалася політична ситуація в країні.

Сьогодні брошури - ефективний рекламний інструмент, за допомогою якого можна залучити цільову аудиторію, переконати клієнта в необхідності і користі наданих товарів і послуг.

Види брошур і їх особливості

Залежно від призначення розрізняють такі види брошур:

• Рекламні - сприяють просуванню певних товарів або послуг. Вони відрізняються яскравим дизайном, змістом і здатні привертати увагу. Ціна дизайну буклета та якість паперу будуть залежати від закладеного бюджету для рекламної кампанії.

• Інформаційні - відрізняються ознайомчим або навчальним характером. Такі видання використовуються в різних навчальних закладах, в соціальній рекламі, як інструкції по використанню конкретного товару. Для друку використовується недорогий папір, а дизайн і оформлення брошури повинні бути стриманими.

• Ознайомчі або іміджеві можна віднести до рекламних видань, але вони пропонують більш повні дані про компанію, а також її продукцію або послуги, що надаються. Вони повинні привести клієнта до укладання угоди, тому вартість дизайну брошури буде вище. Обов'язково дотримується фірмовий стиль компанії, що підкреслить її солідність і надійність, зробить більш впізнаваною.

Є універсальні варіанти брошур, які поєднують в собі відразу довідкову, рекламну та соціальну інформацію. Наприклад, це може бути буклет для лікувальних установ.

Візуалізація грає важливу роль в інформативності брошури. Тому брошура доповнюється ілюстраціями, зображеннями і фото. Також використовуються різні способи друку брошур. Офсетний більше підійде для великих тиражів, а цифрова виручить при необхідності терміново надрукувати невелику кількість.

Формат брошур і папір

Існують різні варіанти форматів для брошур, розглянемо їх особливості:

• А4 або 210х297 мм - стандартний варіант. Таку друковану продукцію зручно гортати, тримати в руках, аналізувати інформацію не напружуючи зір. Формат підійде для ділових та інформаційних видань.

• А3 (297х420 мм) - така брошура використовується, якщо потрібно передати великі зображення, великі схеми. Це кращий формат брошури для презентацій, семінарів.

• А6 (105х148 мм) - підійде для опису товару, послуги. Додатковим плюсом буде колірне рішення.

• А5 відповідає розмірам 148х210 мм і широко використовується для рекламних брошур. Компактний варіант надання потрібної інформації.

• 210х100 мм або євро-брошури - формат підійде для розміщення тез.

Ціна дизайну буклету також буде залежати від якості паперу. Для внутрішнього блоку можна вибрати матовий або глянцевий крейдований папір з щільністю на рівні 130 г / м2. Що стосується обкладинки, то вона повинна бути більш щільна (не менше 200 г / м2). Також використовується в таких випадках дорогий дизайнерський папір. Можна заламінувати обкладинку, це продовжить термін її служби. Ціна збору брошури також буде залежати від тиражу.

Як створити дизайн брошури?

Розробка дизайну брошури - це багатоетапний процес, який вимагає певних знань, досвіду і креативності. Важливо продумати кожну дрібницю дизайну брошури, щоб друкований матеріал виконував свої функції.

Почати потрібно з визначення цільової аудиторії і призначення друкованого видання. Текст повинен донести до цільової аудиторії потрібну інформацію і відповідати пропонованим напрямку надання послуг або виробництва продукції. Не вказуйте ціну на лицьовій сторінці. Якщо ви пропонуєте дорогі послуги, спочатку детально опишіть вашу пропозицію, тільки після цього вказуйте вартість послуг. При цьому не варто робити повний опис, важливо зацікавити клієнтів розшукати вашу компанію, дати контакти, щоб дізнатися докладну інформацію.

Обкладинка брошури повинна бути привабливою і якісної, саме вона створює перше враження і акцентує на собі увагу покупця. Також варто звернути увагу на такі важливі моменти, які допоможуть зробити брошуру ексклюзивною та інформативною:

• Чітко і ясно організуйте інформацію, розподіліть її по розділах брошури.

• Текст повинен бути зручним для читання. Для заголовків і ключових фраз використовуйте збільшені або кольорові шрифти, щоб вони виділялися на тлі основного тексту.

• Не повинно бути занадто багато інформації, інакше потенційні клієнти, ймовірно, не побажають перечитувати її всю.

• Не допускайте в тексті пунктуаційних, граматичних і лексичних помилок. Ніщо не підриває віру в надійність вашої фірми так, як помилки.

• Обов'язково вкажіть в тексті контактні дані та графік роботи. При бажанні можна додати кілька позитивних відгуків від попередніх клієнтів.

• Фотографії та зображення повинні бути актуальними і високої якості. Всі люблять бачити щасливих людей, тому постарайтеся включити знімки радісних відвідувачів.

• Ретельно обирайте колірну схему для дизайну брошури, вона буде залежати від мети рекламного матеріалу. Наприклад, щоб передати розслаблюючу атмосферу спа-курорту або готелів, можна використовувати приглушені пастельні тони. Для реклами дитячих товарів найкраще оформляти брошуру більш яскравими насиченими кольорами.

• Організуйте оформлення дизайну брошури таким чином, щоб текст і графіка гармоніювали один з одним.

Всі ці вимоги виконати досить складно, тому багато хто звертається за допомогою до фахівців. У нас можна оперативно замовити дизайн брошури, ціна якої вас приємно здивує. Різноформатних друк на високотехнологічному обладнанні і багатоетапний контроль якості допоможуть досягти потрібного результату. Ми взяли в свою команду найкращих фахівців, які будуть супроводжувати клієнтів на всіх етапах, від розробки макета дизайну брошури до отримання готової продукції.

Вау! Тепер файли з замовленнями тут

Користуйтеся особистим кабінетом 24 Print і тримайте свої замовлення та макети в одному місці