Cтатус замовлення

Cтатус замовлення

Введіть номер свого замовлення та дізнайтесь статус

№ 456 678 975 976
Візитівки
Етап 1:
Замовлення прийнято

Орієнтована дата видачі

22/05
ЗАМОВИТИ ОНЛАЙН
ЗАМОВИТИ ОНЛАЙН

Cтатус замовлення

послуги
Розробка логотипу

Логотип, як відбиток пальця, повинен бути унікальним. З його допомогою можна легко ідентифікувати компанію або торговельну марку. Він може виглядати як символ, графічне зображення, напис або поєднувати дизайни різних варіантів. Чіткий, яскравий і лаконічний логотип на замовлення здатний стати ефективним інструментом для розвитку бізнесу і підвищення впізнаваності компанії.

Розробка логотипу - багатоетапний процес, який краще довірити фахівцям. Грамотно створений знак фірми повинен бути простим, враховувати результати маркетингових досліджень, тактичних рішень і практичних розробок дизайну, які стануть невід'ємною частиною просування продукції на ринку. Дизайн логотипу замовити можна в 24Print. Нас обирають завдяки доступній ціні на розробку, системному підходу і досвідченим співробітникам.

Навіщо потрібен логотип?

Продуманий фірмовий знак підвищує рівень продаж. Цей незаперечний факт підтверджують численні дослідження маркетологів. Він виконує ряд важливих функцій:

• впізнаваність компанії;

• підвищення ефективності маркетингу;

• частина бренду компанії;

• спосіб посилити лояльність клієнтів;

• можливість виділитися серед клієнтів.

Розробка логотипу - відповідальний процес, який можна довірити тільки професіоналам. При цьому важливо керуватися такими принципами:

• простота сприйняття розробки та запам'ятовуваність - прості варіанти легко розпізнаються і привертають увагу;

• довговічність - логотип повинен витримати випробування часом;

• універсальність - розробка повинна добре виглядати в різних розмірах і різної середовищі.

Існує графічний дизайнер логотипу, за допомогою якого його можна самостійно створити макет. Ви можете запропонувати свій власний варіант або замовити логотип у наших дизайнерів.

Які бувають логотипи?

Саме слово логотип означає символ, ім'я, марку, яка придумана для впізнаваності. Будучи фірмовим знаком, він висловлює особливості діяльності компанії і служить ідентифікатором певної послуги або продукту. Вони бувають різних видів:

• Текстові - оформлені за допомогою фірмового шрифту, іноді з графічними елементами. Це можуть бути літери, слова, різні цифри або абревіатури.

• Символічні - абстрактний символ, який легко запам'ятовується, створюючи певні образи в підсвідомості або асоціації.

• Графічні - включають елементи графіки, які абстрактно відображають діяльність компанії.

• Комбіновані - поєднання тексту і символів. Найбільш яскраво виражені і добрезапам'ятовуються.

• Емблема - складний у виготовленні логотип з назвою і художнім оформленням.

• Буквено-цифровий - в розробці використовуються ініціали з назв, символи, цифри.

Варіанти розробки з зображеннями продукту запам'ятовуються значно краще, ніж абстрактні варіанти. Однак, незважаючи на рекламовану продукцію, дизайнерам при розробці не завжди вдається створити зображення, яке буде передавати її зміст (мова йде, перш за все, про сферу надання послуг), тому розробка логотипу компанії передбачає використання символічних зображень. Дуже часто бувають випадки, коли дизайнери навмисно бажають розробити абстрактні зображення, прагнучи досягти певного рівня оригінальності.

Також фірмовий стиль, дизайн логотип при розробці може відрізнятися за формою. Логотип буває у вигляді кола, квадрата, трикутника, кільця, лінії та в інших варіаціях. При виборі варіанту розробки важливо враховувати не тільки особисті переваги, але і специфіку певної компанії, легкість його сприйняття і асоціації з конкретним товаром.

Вимоги до логотипу

Логотип - це візитна картка, яка представлятиме компанію клієнтам ще не один десяток років, тому до розробки його дизайну потрібно поставитися відповідально. Існує ряд вимог, які будуть корисними під час розробки логотипу, він повинен:

• Висловлювати місію або створювати певний імідж компанії.

• Добре масштабуватися тавідтворюватися на різних матеріалах і в різних каналах комунікації.

• Бути простим, зрозумілим і контрастним.

• Асоціюватися з певною категорією (мати відмінності, які дозволяють визначити продуктову категорію або ринок, на якому працює компанія).

• Надавати позитивне враження в потенційної цільової аудиторії бренду (або потенційних клієнтів компанії). Перш ніж замовити розробку логотипу варто провести маркетингові дослідження.

• Бути унікальним (мати значну різницю від розробки інших логотипів, що є на ринку).

• Висловлювати ключові особливості компанії, унікальну пропозицію бренду.

• Стилістично відповідати комунікаційної тональності бренду (tone-of-voice).

Зробити фірмовий знак незабутнім можна за допомогою зображення, яке втілює суть бренду. Простота в створенні логотипу компанії і його розробці - це основне правило. Чим він простіше після розробки, тим легше буде запам'ятовуватися. Дизайн, який буде сильно перевантажений деталями, буде програвати простому варіанту розробки.

Етапи розробки логотипу

Розробка дизайну логотипу повинна виконуватися за чіткою схемою, в якій виділяється кілька важливих етапів:

• Знайомство і комплексний аналіз - необхідно вивчити товар, виконати аналіз діяльності компанії, а також конкурентів. На основі зібраної інформації визначається, що саме буде включатися в логотип.

• Розробка концепції створення свого логотипу - на цьому етапі визначається, як буде виглядати логотип для конкретної цільової аудиторії, що буде міститися в назві, яку форму краще використовувати. Логотип, розробка якого виконується, може передбачати кілька концепцій. З них вибирається підходящий варіант.

• Внесення змін і опрацювання концепції - на цьому етапі розробка логотипу та вартість буде залежати від ефективної роботи фірмового знака. Бувають ситуації, коли доводиться повернутися на перший або другий етап. Логотип повинен сподобатися замовнику.

• Презентація та реалізація ідеї. Після того, як виконано замовлення логотипу, потрібно продумати його просування на ринку.

Розробити логотип, ціна якого буде мінімальною можна самостійно, якщо у вас є знання графічного редактора. Але, крім цього, важливо вивчити цільову аудиторію, продукт, правильно презентувати свій фірмовий знак. Не варто боятися витратити багато часу і сил, адже результат себе повністю виправдає.

Скільки коштує дизайн логотипу?

Замовити дизайн логотипу вигідно в 24Print. Вартість розробки логотипу буде залежати від складності дизайну, кількості концепцій, виду логотипу, обсягу дослідження. Дизайнери обговорюють і вносять правки в залежності від побажань клієнта. Пропонується кілька різних варіантів. Правильна розробка концепції логотипу допомагає вибудувати взаємозв'язок з покупцем.

Задіявши цікаві дизайнерські рішення, ми допоможемо створити головний атрибут компанії. У підсумку, за невелику плату ви отримаєте професійно розроблене "обличчя" бренду. Щоб дизайн логотипу замовити, достатньо залишити заявку на сайті. Ми гарантуємо оперативність, всебічний аналіз, увагу до ваших побажань і цікавий підхід.

Вау! Тепер файли з замовленнями тут

Користуйтеся особистим кабінетом 24 Print і тримайте свої замовлення та макети в одному місці