Cтатус замовлення

Cтатус замовлення

Введіть номер свого замовлення та дізнайтесь статус

№ 456 678 975 976
Візитівки
Етап 1:
Замовлення прийнято

Орієнтована дата видачі

22/05
ЗАМОВИТИ ОНЛАЙН
ЗАМОВИТИ ОНЛАЙН

Cтатус замовлення

послуги
Дизайн банера

Банерна реклама є лідером серед інших носіїв зовнішньої реклами та ефективним інструментом маркетингу. Ключове завдання - створити грамотний і стильний дизайн банера.

Зручно і легко замовити дизайн банера можна в компанії 24print. Ми пропонуємо доступні ціни та реалізуємо найоригінальніші ідеї. Також гарантуємо відмінну якість завдяки професійному обладнанню та досвідченим співробітникам.


Види та характеристики банерів

Банер є полотно, на якому нанесено інформацію. Залежно від її виду дизайн рекламного банера може мати інформаційний, рекламний або цільовий характер. Цільові носії просувають конкретні сайти або інтернет-магазини. Також зустрічаються брендові або іміджеві вироби, які розміщуються для підвищення пізнаваності брендів.

Як основа, на яку наносять зображення, використовується цупкий папір, банерна тканина, полотно, ПВХ і інші матеріали. Найпоширеніші розміри: 3х6, 5х10, 4х12. Ціна дизайну банера залежить від складності його розробки та формату.

Найціннішим в дизайні банера є інформативність, правильна структура, якісні зображення.


10 правил створення дизайну банера

Якщо вам потрібна якісна реклама - вибирайте банер. На перший погляд, немає нічого складного в його створенні, але є багато особливостей і деталей, на які потрібно звернути увагу. Можна виділити кілька особливостей створення дизайну рекламного банера:

• Залишайте якомога більше «повітря». Навіть якщо стоїть завдання створити дизайн величезного банера, це не означає, що в ньому треба розповісти про всі переваги та акції одразу. Відсоток площі в дизайні, яка зайнята графікою і текстом, повинен бути однаковим. Тільки при досягненні балансу можна досягти необхідного результату. До 60% рекламного носія повинен займати фон.

• Одне повідомлення. В одному банері має бути тільки одне повідомлення. Рекламувати потрібно саме «смачне», щоб потенційний клієнт запам'ятав необхідну інформацію. При цьому потрібно відмовитися від усього другорядного.

•        Стислість - сестра таланту. Тема в дизайні банерів повинна бути лаконічною, зрозумілою і великою.

• Контакти. Звичайно ж, потрібно додати контакти, але важливо не переборщити. Зовнішня реклама в дизайні банера, перш за все, працює на пізнаваність, тому ключове завдання - запам'ятатися споживачеві. Якщо потенційний покупець запам'ятає назву компанії, події, за цими даними легко знайти контакти або детальну інформацію в інтернеті.

• Грамотність. Навіть найстильніший дизайн банера зіпсує груба граматична помилка. Тому перед тим, як відправити макет до друку, потрібно ретельно перевірити текст.

• Гармонія. У всьому важлива гармонія, тому потрібно приділяти увагу дрібницям. Банер створюється насамперед для читання клієнтом. Щоб він за кілька секунд зрозумів ідею, не варто створювати труднощі в сприйнятті.

• Брендування. У дизайні банера повинен бути логотип в хорошій якості.

• Шрифти повинні поєднуватися один з одним, краще якщо їх буде не більше одного-двох видів, ефекти та деформації незастосовні.

• Асоціації. Якщо у найпершу секунду контакту з банером клієнт побудує неправильну асоціацію, він може не звернути уваги на рекламу.

• Якість і колір. Зображення повинні бути якісні. Кольори для дизайну банера варто вибирати легкі для сприйняття.

Люди запам'ятовують все те, що допоможе створити будь-які емоції, наприклад, здивування, радість, посмішку. Для дизайну треба продумати, які емоції він зможе викликати.

Виконати перераховані вище та інші вимоги до дизайну рекламних банерів самостійно досить складно, тому варто довіритися фахівцям.


Як підготувати банер до друку?

Крім вимог до кольору, макет дизайну банера має ряд технологічних обмежень, які треба враховувати перед відправкою його до друку:

• Формат використовується без стиснення. Картинка повинна зберігатися в форматі, який її не спотворить, наприклад, PDF, TIFF.

• Також важливо простежити за розташуванням всіх елементів за розмірами макета. Масштаб повинен бути 1: 1, при розміщенні тексту потрібно відступати 3-4 мм від краю макету, під обріз залишаються припуски до чотирьох мм. Всі об'єкти дизайну краще розташувати в один шар.

• Шрифт треба конвертувати в криві. Процес буде залежати від виду графічного редактора, який використовується для створення дизайну.

• Якість зображень повинна бути максимальною. Яскрава і чітка картинка вийде, якщо підібрати зображення, у якого буде розширення від 300 DPI та вище. У разі, якщо банер, дизайн якого розробляється, буде розміщений високо над землею, то використовують макети з набагато меншим розширенням.

Наші дизайнери враховують всі нюанси, тому якість зображення завжди залишається на високому рівні. Корисним буде створити чернетку, на якій вказати всі характеристики та намалювати дизайн банера.


Де замовити дизайн банера?

Банерна реклама - це найкращий засіб донести потрібну інформацію про товар, бренд, компанію до потенційних клієнтів. Замовляючи розробку дизайну банера у 24Print, ви вирішуєте 5 ключових завдань:

• підтримка контакту з покупцем;

• презентація товару, послуги або бренду;

• імідж компанії;

• концентрація уваги на певних властивостях товару;

• підвищення продажів.

Спочатку досвідчені дизайнери банерів створюють макет дизайну, допомагають підібрати кольори, зображення, потім вираховується текст і тільки після повного узгодження з замовником робота відправляється до друку.

У нас ви завжди зможете замовити дизайн банера, а також його друк, завдяки чому ваша реклама буде виглядати максимально вигідно, при цьому вартість дизайну банера залишається доступною.

Дизайн рекламного банера, ціна якого буде залежати від складності виконаних робіт, буде зроблено в мінімальні терміни. Дизайнери звертають увагу на кожний елемент, щоб ви отримали якісний і стильний банер, який допоможе відкрити нові можливості для вашого бізнесу.

Вау! Тепер файли з замовленнями тут

Користуйтеся особистим кабінетом 24 Print і тримайте свої замовлення та макети в одному місці