Введіть номер свого замовлення та дізнайтесь статус
Орієнтована дата видачі
Звичні нам флаєри - порівняно недорогий і, при грамотному підході до їх виготовлення, досить ефективний спосіб заявити про свою компанію.
Звичні нам флаєри – порівняно недорогий і, при грамотному підході до їх виготовлення, досить ефективний спосіб заявити про свою компанію. Замовити друк листівок в поліграфії теж може бути відповідним рішенням. Використовувати їх також можна і в якості запрошень на які-небудь заходи. Дуже часто їх доля може бути досить сумною, і вони відправляться в найближчу урну, але все ж є перевірені способи уникнути цього. Перш за все якісне оформлення флаєра автоматично підвищує ймовірність того, що його захочуть взяти і почитати.
Листівки гарні як допоміжний інструмент поряд з головними каналами просування, в основному мають тимчасові рамки для цільової аудиторії (прив'язка до тривалості акції, терміну дії знижки і т.д.) і без перебільшення є обличчям вашої компанії.
Стикаючись з необхідністю в виготовленні флаєрів вперше, виникає безліч питань: який папір вибрати і чому? Як зробити одночасно стильно і максимально інформативно? Який тираж буде оптимальним?
Ми підготували чек-лист з 5-ти простих пунктів для створення ідеального флаєра, який буде працювати на вас.
Є безліч варіантів, як оформити листівку: хтось намагається зробити її помітною і яскравою, хтось вибирає стриманість і лаконічність. Головне, пам'ятати – ваш флаєр повинен нести винятково важливу інформацію. Мінімалізм незмінно залишається в тренді. Не потрібно перевантажувати листівку купою непотрібного тексту, який ніхто не буде читати (тим більше на бігу, коли промоутер вручає людині флаєр). Краще замініть його візуальними елементами – ізображеніямі, інфографікою та ін. І не забуваємо про call to action: отримав листівку необхідно закликати до дії – зателефонувати, написати або прийти. Якщо ви сумніваєтеся, що впораєтеся з розробкою дизайну флаєрів самостійно, краще довірити це фахівцеві і бути впевненим в якісному результаті.
Після вибору дизайну необхідно розібратися з технічним оформленням флаєра. У цій справі важливі такі пункти:
• визначитися з розміром готового виробу. Стандартні форми виробів, як правило, дешевше індивідуальних, але ваш власний розмір флаєра може виглядати більш оригінально і вигідно;
• врахувати безпечну зону друку. Не варто розміщувати елементи дизайну в тій зоні, де буде обрізка;
• додати вильоти. Готуючи макет, не забудьте про вильоти по 2 мм з кожного боку. Коли все надрукували, тираж йде на порізку, і ви отримуєте ідеальний розмір вашого виробу.
Коли ви визначилися з розміром флаєра і його дизайном, важливо правильно підготувати його до друку. Щоб листівка працювала на вас, необхідно зробити її максимально якісною. Для цього при створенні макета вибирайте колірний простір CMYK. Якщо у вас вже є готовий макет, але в RGB, то перед друком обов'язково конвертуйте його в СMYK, так як друкарські машини розрізняють саме таке колірний простір.
Перед запуском в роботу потрібно не забути зберегти макет в оптимальному для друку форматі: PDF, TIFF, EPS.
Чим більше листівок, тим імовірніше, що про вашу компанію дізнається більше людей. Але ми рекомендуємо для початку вибирати середній за кількістю тираж – близько 5-7 тис. шт., щоб оцінити розмір відгуку. Якщо результативність такої кількості флаєрів практично нульова, то можливо необхідно доопрацювати дизайн або змінити текстове наповнення, і вже після цього надрукувати ще одну партію.
В нашій поліграфії 24print найкраще обладнання для поліграфічних послуг в Києві.
Звичайно, чим швидше ви отримаєте готові флаєри, тим краще. Але від терміну друку безпосередньо залежить ціна листівок: чим швидше виконується замовлення, тим вище ціну вам озвучать. Тому плануйте рекламну кампанію заздалегідь, щоб уникнути палаючих дедлайнів і додаткових фінансових витрат.
Ретельно підходьте до вибору промоутера, адже він повинен бути, в першу чергу, приємним і відкритим до спілкування, а по-друге, компетентним в тій сфері, в якій ви працюєте. Пам'ятайте, що саме ця людина буде обличчям вашої компанії під час роздачі флаєрів.
З огляду на прості рекомендації, як оформити рекламні листівки, ви зможете домогтися максимальної ефективності від їх поширення. Якщо ж все-таки у вас залишилися сумніви щодо зовнішнього вигляду флаєрів, технічних характеристик макета, тощо, звертайтеся до цілодобового центру оперативного друку 24print . Наші фахівці допоможуть доопрацювати, зробити і упакувати будь-яку ідею.
Посилання скопійовано
Ви можете знайти нас і зв’язатись зручним для вас способом
Пн-Пт 09:00–21:00
Сб-Нд 10:00–19:00