Cтатус замовлення

Cтатус замовлення

Введіть номер свого замовлення та дізнайтесь статус

№ 456 678 975 976
Візитівки
Етап 1:
Замовлення прийнято

Орієнтована дата видачі

22/05
ЗАМОВИТИ ОНЛАЙН
ЗАМОВИТИ ОНЛАЙН

Cтатус замовлення

parallaxEl

Як правильно зробити флаєр: 5 кроків до ідеальної листівки від 24print

01
Липня

Звичні нам флаєри - порівняно недорогий і, при грамотному підході до їх виготовлення, досить ефективний спосіб заявити про свою компанію.

Як правильно зробити флаєр: 5 кроків до ідеальної листівки від 24print
parallaxEl

Звичні нам флаєри – порівняно недорогий і, при грамотному підході до їх виготовлення, досить ефективний спосіб заявити про свою компанію. Замовити друк листівок в поліграфії теж може бути відповідним рішенням. Використовувати їх також можна і в якості запрошень на які-небудь заходи. Дуже часто їх доля може бути досить сумною, і вони відправляться в найближчу урну, але все ж є перевірені способи уникнути цього. Перш за все якісне оформлення флаєра автоматично підвищує ймовірність того, що його захочуть взяти і почитати.

Листівки гарні як допоміжний інструмент поряд з головними каналами просування, в основному мають тимчасові рамки для цільової аудиторії (прив'язка до тривалості акції, терміну дії знижки і т.д.) і без перебільшення є обличчям вашої компанії.

Стикаючись з необхідністю в виготовленні флаєрів вперше, виникає безліч питань: який папір вибрати і чому? Як зробити одночасно стильно і максимально інформативно? Який тираж буде оптимальним?


Ми підготували чек-лист з 5-ти простих пунктів для створення ідеального флаєра, який буде працювати на вас.

1. Дизайн – наше все!

Є безліч варіантів, як оформити листівку: хтось намагається зробити її помітною і яскравою, хтось вибирає стриманість і лаконічність. Головне, пам'ятати – ваш флаєр повинен нести винятково важливу інформацію. Мінімалізм незмінно залишається в тренді. Не потрібно перевантажувати листівку купою непотрібного тексту, який ніхто не буде читати (тим більше на бігу, коли промоутер вручає людині флаєр). Краще замініть його візуальними елементами – ізображеніямі, інфографікою та ін. І не забуваємо про call to action: отримав листівку необхідно закликати до дії – зателефонувати, написати або прийти. Якщо ви сумніваєтеся, що впораєтеся з розробкою дизайну флаєрів самостійно, краще довірити це фахівцеві і бути впевненим в якісному результаті.

2. Розмір виробу і область друку

Після вибору дизайну необхідно розібратися з технічним оформленням флаєра. У цій справі важливі такі пункти:

• визначитися з розміром готового виробу. Стандартні форми виробів, як правило, дешевше індивідуальних, але ваш власний розмір флаєра може виглядати більш оригінально і вигідно;
• врахувати безпечну зону друку. Не варто розміщувати елементи дизайну в тій зоні, де буде обрізка;
• додати вильоти. Готуючи макет, не забудьте про вильоти по 2 мм з кожного боку. Коли все надрукували, тираж йде на порізку, і ви отримуєте ідеальний розмір вашого виробу.

3. Коректна підготовка макету

Коли ви визначилися з розміром флаєра і його дизайном, важливо правильно підготувати його до друку. Щоб листівка працювала на вас, необхідно зробити її максимально якісною. Для цього при створенні макета вибирайте колірний простір CMYK. Якщо у вас вже є готовий макет, але в RGB, то перед друком обов'язково конвертуйте його в СMYK, так як друкарські машини розрізняють саме таке колірний простір.

Перед запуском в роботу потрібно не забути зберегти макет в оптимальному для друку форматі: PDF, TIFF, EPS.

4. Необхідна тиражнiсть

Чим більше листівок, тим імовірніше, що про вашу компанію дізнається більше людей. Але ми рекомендуємо для початку вибирати середній за кількістю тираж – близько 5-7 тис. шт., щоб оцінити розмір відгуку. Якщо результативність такої кількості флаєрів практично нульова, то можливо необхідно доопрацювати дизайн або змінити текстове наповнення, і вже після цього надрукувати ще одну партію. ​​

В нашій поліграфії 24print найкраще обладнання для поліграфічних послуг в Києві.

5. Терміни друку

Звичайно, чим швидше ви отримаєте готові флаєри, тим краще. Але від терміну друку безпосередньо залежить ціна листівок: чим швидше виконується замовлення, тим вище ціну вам озвучать. Тому плануйте рекламну кампанію заздалегідь, щоб уникнути палаючих дедлайнів і додаткових фінансових витрат.

Наша бонусна 6-та порада:

Ретельно підходьте до вибору промоутера, адже він повинен бути, в першу чергу, приємним і відкритим до спілкування, а по-друге, компетентним в тій сфері, в якій ви працюєте. Пам'ятайте, що саме ця людина буде обличчям вашої компанії під час роздачі флаєрів.

З огляду на прості рекомендації, як оформити рекламні листівки, ви зможете домогтися максимальної ефективності від їх поширення. Якщо ж все-таки у вас залишилися сумніви щодо зовнішнього вигляду флаєрів, технічних характеристик макета, тощо, звертайтеся до цілодобового центру оперативного друку 24print . Наші фахівці допоможуть доопрацювати, зробити і упакувати будь-яку ідею.

Вау! Тепер файли з замовленнями тут

Користуйтеся особистим кабінетом 24 Print і тримайте свої замовлення та макети в одному місці